Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Super
Ik wordt heel goed verwelkomt wn goed behandelt super fijn

Snel, persoonlijk
Persoonlijke aandacht en goede behandeling

Zeer goed
Je word altijd netjes behandeld

Op tijd geholpen, en goed behandeld.
Zie boven.

Zorgzaam
Aardige mondhygiëniste

Ik was bij de mondhygiënist en zij is een vakvrouw en klantgericht. P
De mondhygiëne communiceert helder, stelt de patiënt op haar gemak en is een vakvrouw

Top, Vriendelijk professioneel
Super

Ik ben uitstekend en vriendelijk geholpen
Het is altijd een feestje om door Lorena geholpen te worden

Geweldig!
Aardig personeel, nemen de tijd voor de behandeling en geven duidelijk en goed advies. Ik ben erg...
Lees meer
Ik heb alleen goede ervaringen
De mondhygienist werkt zorgvuldig en verteld goed wat ze gaat doen.

Prima zorg met aandacht
Zit al jaren bij deze tandartspraktijk. Er is redelijk wat doorloop van tandartsen geweest dus he...
Lees meer
Vriendelijk
We zijn vriendelijk ontvangen. Ze namen de tijd voor mijn twee kinderen en vertelde wat er ging g...
Lees meer
Deskundig geholpen
Halfjaarlijkse controle gehad, snel geholpen en bij twijfel werd er nog goed naar de foto gekeken...
Lees meer
Hartelijke ontvangst, vlotte behandeling en goed geholpen, hartelijke arts en assistent.
Vriendelijke ontvangst, vlot en goed geholpen en Nederlands gesproken.

Achteraf alles meegevallen
Ik zag er best wel tegenop maar achteraf is het alles meegevallen.

Uitstekend geholpen
Ik ben door de tandarts goed geholpen. Ze was vriendelijk, geduldig, behulpzaam en gaf goede info...
Lees meer
Prima, vriendelijke bejegening, duidelijke uitleg en rekening houdend met mijn slechthorendheid.
Uitstekend!

Fijn dat ik ook uitleg krijg bij de foto's die waren gemaakt
Tijdens de controle werden er foto's gemaakt van mijn gebit. Hier werd vervolgens ook uitleg gege...
Lees meer
Goed
Ik ben netjes behandeld. De uitleg van wat ze gaan doen kan beter. Ik moest er zelf om vragen. We...
Lees meer
Vriendelijkheid ten top
Zoals altijd vriendelijk ontvangen en correcte behandeling door de tandarts

Goed gehandeld
Geen gedoe, gewoon goed uitgelegd en dan kan ik direct bepalen of ik het wil of niet

vriendelijk en nauwkeurig
Ik hoop dat ze lang bij jullie blijft.