Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

pijnlijk maar geruststellend
Melktand laten trekken en eerste stap van implantaat aan laten brengen. Tandarts heeft me rustig ...
Lees meer
Prima
Prima

Kundig , met zorg en liefdevol !
Ik ben bij jullie gekomen , tanden getrokken tot nu een nood kunstgebit , de begeleiding en zorg ...
Lees meer
Deskundig
Zeer vakkundig

Geweldig
Geholpen door tandtechnicus Dominique. Wat een vakkundige en lieve man. Ik kan me geen betere tan...
Lees meer
Vriendelijk en kundig
Geweldige en vakkundig personeel

De behandeling en de nabehandeling zijn zorgvuldig verlopen.
Mijn ervaring is positief en ik zou Tandzorg Delft zeker aanbevelen

Ik krijg altijd een goede behandeling.
Ik word altijd kundig behandeld en vriendelijk geholpen. Als ik advies vraag hoe mijn gebit te be...
Lees meer
vriendelijk
fijne tandarts die je op je gemak stelt

Deskundig en super vriendelijk.
Het is niet mijn beste hobby om naar de tandarts te gaan maar zij stelt mij direct op mijn gemakt...
Lees meer
Prima, goede zorg en aandacht en met de persoon rekening houden.
Je wordt goed begeleid en op je gemak gesteld als het even moeilijk is.

Professioneel bedrijf
Met kundig personeel en professionele houding

vakkundig
de hygiënist weet wat je doet en gaat aan de slag en verteld wat de aanpak wordt

Goed
Perfect geholpen

Super lief medewerker. Werkt netjes. Goede uitleg. Op tijd.
Super fijn.

It was good
It was a good experience. It was smooth with no delays. Staff was also friendly

Misschien wel een 10 waard
Ik heb bij Tandzorg Delft Zuid een prima mondhygiëniste: vriendelijk, vakkundig en snel. De prij...
Lees meer
Goede zorg
Vriendelijke en attente tandarts en -assistente

oke
oke

Prima Tandarts
Altijd op tijd en vriendelijk

Die collega Lorena/ loretta is geweldig.
Ik kom zeker terug goede service.

Mijn ervaring is heel positief.
Ebru Koçyigit is een kundige mondhygiëniste. Vriendelijk, betrokken en geduldig. Ze neemt de ti...
Lees meer
prettig geholpen en geadviseerd
1e keer en ben tevreden

Netjes en goed behandeld
Ik word elke keer naar tevredenheid behandeld. Verder niets aan roe te voegen.

Uitstekende behandeling
Direct op de klant gerichte behandeling. Vriendelijke benadering en uitstekende uitleg.