Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    Selecteer uw praktijk:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
24 september 2023

Super

Ik wordt heel goed verwelkomt wn goed behandelt super fijn

22 september 2023

Snel, persoonlijk

Persoonlijke aandacht en goede behandeling

22 september 2023

Zeer goed

Je word altijd netjes behandeld

21 september 2023

Op tijd geholpen, en goed behandeld.

Zie boven.

21 september 2023

Zorgzaam

Aardige mondhygiëniste

20 september 2023

Ik was bij de mondhygiënist en zij is een vakvrouw en klantgericht. P

De mondhygiëne communiceert helder, stelt de patiënt op haar gemak en is een vakvrouw

20 september 2023

Top, Vriendelijk professioneel

Super

20 september 2023

Ik ben uitstekend en vriendelijk geholpen

Het is altijd een feestje om door Lorena geholpen te worden

20 september 2023

Geweldig!

Aardig personeel, nemen de tijd voor de behandeling en geven duidelijk en goed advies. Ik ben erg...

Lees meer
19 september 2023

Ik heb alleen goede ervaringen

De mondhygienist werkt zorgvuldig en verteld goed wat ze gaat doen.

18 september 2023

Prima zorg met aandacht

Zit al jaren bij deze tandartspraktijk. Er is redelijk wat doorloop van tandartsen geweest dus he...

Lees meer
18 september 2023

Vriendelijk

We zijn vriendelijk ontvangen. Ze namen de tijd voor mijn twee kinderen en vertelde wat er ging g...

Lees meer
16 september 2023

Deskundig geholpen

Halfjaarlijkse controle gehad, snel geholpen en bij twijfel werd er nog goed naar de foto gekeken...

Lees meer
16 september 2023

Hartelijke ontvangst, vlotte behandeling en goed geholpen, hartelijke arts en assistent.

Vriendelijke ontvangst, vlot en goed geholpen en Nederlands gesproken.

15 september 2023

Achteraf alles meegevallen

Ik zag er best wel tegenop maar achteraf is het alles meegevallen.

14 september 2023

Uitstekend geholpen

Ik ben door de tandarts goed geholpen. Ze was vriendelijk, geduldig, behulpzaam en gaf goede info...

Lees meer
14 september 2023

Prima, vriendelijke bejegening, duidelijke uitleg en rekening houdend met mijn slechthorendheid.

Uitstekend!

13 september 2023

Fijn dat ik ook uitleg krijg bij de foto's die waren gemaakt

Tijdens de controle werden er foto's gemaakt van mijn gebit. Hier werd vervolgens ook uitleg gege...

Lees meer
13 september 2023

Goed

Ik ben netjes behandeld. De uitleg van wat ze gaan doen kan beter. Ik moest er zelf om vragen. We...

Lees meer
8 september 2023

Vriendelijkheid ten top

Zoals altijd vriendelijk ontvangen en correcte behandeling door de tandarts

7 september 2023

Goed gehandeld

Geen gedoe, gewoon goed uitgelegd en dan kan ik direct bepalen of ik het wil of niet

6 september 2023

vriendelijk en nauwkeurig

Ik hoop dat ze lang bij jullie blijft.