Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    Selecteer uw praktijk:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
27 september 2022

Heel prettig geholpen

Fijn geholpen

15 september 2022

Een goede tandartspraktijk!

Ik word goed behandeld bij de tandarts.

15 september 2022

Heel goed

Ik ben door mevrouw popa behandeld en zeer tevreden over haar

15 september 2022

Lorena is fantastisch!

Z

14 september 2022

Wortelkanaalbehandeling op lastige plek (verstandskies) ging uitstekend

Behandeling is uitstekend verlopen.

12 september 2022

vriendelijk en felxibel

prima

7 september 2022

Zeer tevreden in het algemeen.

Iedereen is aardig en behulpzaam. Geweldig om dat steeds maar weer mee te maken. Een 10+

7 september 2022

Goede mondzorg praktijk.

De mondzorg praktijk is schoon, makkelijk bereikbaar. De behandelaars zijn vakkundig.

1 september 2022

Goede tandarts, Geconstateerde punten ook laten zien d.m.v. een spiegel en advies geven.

Op het moment dat een gaatje wordt geconstateerd zou het fijn zijn als je een spiegel krijgt om h...

Lees meer
1 september 2022

Zie onderstaand uitleg

Als je bij een bakker geen goed brood meer kan krijgen gaje naar een andere en zo moet je het zie...

Lees meer
2 augustus 2022

goed

goede behandeling

28 juli 2022

prima

prima geholpen

27 juli 2022

Prettige en professionele mondzorg.

Het schoonmaken van het gebit gebeurt zorgvuldig en de pijn valt mee. Na de behandeling zijn tand...

Lees meer
26 juli 2022

Was aangenasm

Ik was op halfjaarlijkse controle. Ik hoefde niet te wachten, was gelijk aan de beurt. Alles gin...

Lees meer
23 juli 2022

Prima tandarts

Mijn behandelende tandarts vind ik een fijne en kundige vrouw. Ik hoop dat ze er nog lang blijft.

21 juli 2022

Netjes en goed geholpen

Nette praktijk, vriendelijke tandarts en mondhygieniste. Ben keurig en prettig geholpen

20 juli 2022

goed

ik kan niets bedenken wat er bij deze tandarts niet naar wens gaat, ben gewoon zeer tevreden

17 juli 2022

Oke

Goed

16 juli 2022

tevreden

ik ben tevreden over de behandeling

15 juli 2022

Fijne vriendelijke mondhygieniste

Anja doet haar werk prima. Zij is professioneel, vriendelijk en zorgzaam. Zij heeft mij onlangs ...

Lees meer
14 juli 2022

Prima controle doorClara

Goed gesprek na de controle. Alle informatie direct visueel via computer.

12 juli 2022

Goed

Goed en vriendelijk geholpen.

10 juli 2022

prettige, rustige, open sfeer

De ontvangst is vriendelijk en wachtruimte prima. Behandelaars stellen je gerust en zijn professi...

Lees meer
8 juli 2022

Ontzettend goed geholpen door deze mondhygiëniste

..

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
Selecteer uw praktijk:*
BSN (mag ook telefonisch of aan de balie):

 

Tandzorg Delft
Za
Gesloten