Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    Selecteer uw praktijk:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
24 maart 2023

pijnlijk maar geruststellend

Melktand laten trekken en eerste stap van implantaat aan laten brengen. Tandarts heeft me rustig ...

Lees meer
23 maart 2023

Prima

Prima

23 maart 2023

Kundig , met zorg en liefdevol !

Ik ben bij jullie gekomen , tanden getrokken tot nu een nood kunstgebit , de begeleiding en zorg ...

Lees meer
22 maart 2023

Deskundig

Zeer vakkundig

22 maart 2023

Geweldig

Geholpen door tandtechnicus Dominique. Wat een vakkundige en lieve man. Ik kan me geen betere tan...

Lees meer
21 maart 2023

Vriendelijk en kundig

Geweldige en vakkundig personeel

21 maart 2023

De behandeling en de nabehandeling zijn zorgvuldig verlopen.

Mijn ervaring is positief en ik zou Tandzorg Delft zeker aanbevelen

19 maart 2023

Ik krijg altijd een goede behandeling.

Ik word altijd kundig behandeld en vriendelijk geholpen. Als ik advies vraag hoe mijn gebit te be...

Lees meer
19 maart 2023

vriendelijk

fijne tandarts die je op je gemak stelt

17 maart 2023

Deskundig en super vriendelijk.

Het is niet mijn beste hobby om naar de tandarts te gaan maar zij stelt mij direct op mijn gemakt...

Lees meer
16 maart 2023

Prima, goede zorg en aandacht en met de persoon rekening houden.

Je wordt goed begeleid en op je gemak gesteld als het even moeilijk is.

12 maart 2023

Professioneel bedrijf

Met kundig personeel en professionele houding

10 maart 2023

vakkundig

de hygiënist weet wat je doet en gaat aan de slag en verteld wat de aanpak wordt

8 maart 2023

Goed

Perfect geholpen

8 maart 2023

Super lief medewerker. Werkt netjes. Goede uitleg. Op tijd.

Super fijn.

6 maart 2023

It was good

It was a good experience. It was smooth with no delays. Staff was also friendly

3 maart 2023

Misschien wel een 10 waard

Ik heb bij Tandzorg Delft Zuid een prima mondhygiëniste: vriendelijk, vakkundig en snel. De prij...

Lees meer
3 maart 2023

Goede zorg

Vriendelijke en attente tandarts en -assistente

1 maart 2023

oke

oke

28 februari 2023

Prima Tandarts

Altijd op tijd en vriendelijk

24 februari 2023

Die collega Lorena/ loretta is geweldig.

Ik kom zeker terug goede service.

23 februari 2023

Mijn ervaring is heel positief.

Ebru Koçyigit is een kundige mondhygiëniste. Vriendelijk, betrokken en geduldig. Ze neemt de ti...

Lees meer
23 februari 2023

prettig geholpen en geadviseerd

1e keer en ben tevreden

23 februari 2023

Netjes en goed behandeld

Ik word elke keer naar tevredenheid behandeld. Verder niets aan roe te voegen.

19 februari 2023

Uitstekende behandeling

Direct op de klant gerichte behandeling. Vriendelijke benadering en uitstekende uitleg.

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
Selecteer uw praktijk:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Tandzorg Delft
Za
Gesloten